Social Media

24 lutego 2016

Skuteczne porady dla przedsiębiorców działających na Facebooku

Każdy właściciel niedużej firmy z pewnością korzysta z narzędzi social media typu Facebook. Zależy to też, jaką formę i rodzaj biznesu prowadzisz, jak i również własnych przekonań oraz oczekiwań Twoich klientów...

24 lutego 2016

Jak odnieść sukces na Twitterze będąc przedsiębiorcą?

Jeśli jesteś przedsiębiorcą, to z pewnością media społecznościowe takie jak Twitter, powinny być Ci dość bliskie. Jednak zapewne nie jest to jedyna platforma, na jakiej działasz, a że jest ich jeszcze całkiem sporo...

24 lutego 2016

Pinterest jako szansa dla niewielkich przedsiębiorstw

Jesteś właścicielem niedużej działalności? Jestem, więc pewny, że bardzo często korzystasz z social media. Pytanie czy robisz to prawidłowo? To, jaki rodzaj social media wybierasz zależy od rodzaju firmy, przekonań...

24 lutego 2016

LinkedIn – jak wzmocnić pozycję swojej firmy?

Każdy posiadacz firmy – nawet tej najmniejszej, chce być jak najlepiej rozpoznawalny wśród klientów. W tym celu wykorzystywane są social media wszelkiego rodzaju. Wszyscy starają się być aktywni na wszystkich...

24 lutego 2016

Social media – trendy na rok 2016

Coraz częściej można się spotkać z powracaniem komunikacji czasu rzeczywistego. Dzięki umowie pomiędzy Twitterem i Google, tweety są widoczne w wynikach wyszukiwania. Bardzo popularny w ostatnim czasie stał się Snapchat...

24 lutego 2016

Jak podbić zagraniczne rynki przy pomocy Twittera

Ponieważ temat odnośnie wiedzy, kiedy najlepiej publikować posty na Facebooku był już wielokrotnie przerabiany, więc dawno się znudził. Tym razem pójdziemy w kierunku Twittera. Media społecznościowe mogą być ciekawym...

24 lutego 2016

Selfie w tle z marką

Fotografia amatorska znacznie się zmieniła, od kiedy pojawiły się smartfony. Selfie stało się popularne, z czego korzystają obecnie światowe marki. Prawie 127 lat temu, prym na rynku wiodła firma Kodak. Jej...

24 lutego 2016

Rodzaje użytkowników social media

W mediach społecznościowych jest coraz więcej polskich internautów. Instagrama czy Facebooka chcą już mieć nie tylko nastolatki, ale również przedszkolaki, zafascynowane działaniem tych stron i ogromem ciekawych rzeczy...